IZSTĀDES MĀKSLINIEKI

10111.ORG (Džanluka Rugeri un Filipo Filigers)
“Sapņmašīna” /2008/

Kartona Sapņmašīnas, atskaņotāji, spuldzes, skaņu ieraksts.

“Sapņmašīna”, ko 20. gs. 60. gadu sākumā radīja Brions Džisins un Jans Sommervils, ir ierīce, kas ļauj sasniegt pārveidotu apziņas stāvokli un izraisīt lietotājā spēcīgu psihodēlisku vizuālo pieredzējumu.
Tas ir vienkāršs, caurumots cilindrs, kas griežas ap gaismas avotu un rada mirgojošu efektu, izmainot smadzeņu elektrisko aktivitāti un izraisot krāsainas vīzijas, kuras cilvēks “redz” aiz aizvērtiem acu plakstiņiem.

  Mari Keski-Korsu, Mika Meskanens un radošās darbnīcas “Uzķīlē manu pasi” dalībnieki.
UZĶĪLĒ MANU PASI /2008/

Pases vāciņi, kas aizsargā no nesankcionētas RFID skenēšanas.

Darbā “Uzķīlē manu pasi” tiek pētīti jautājumi, kas saistīti ar t. s. DIY (Do It Yourself) un hakeru darbību, kā arī RFID (Radio frekvenču identificēšana) pasu kontroles un privātuma problemātika – šādas pases patlaban tiek ieviestas visā Eiropas Savienībā. Darbā tiek apspēlēta arī valstiskās piederības ideja un tās simboli. “Uzķīlējot” personas ceļošanas dokumentus, tiek meklēti jauni veidi, kas apliecinātu “identitāti”.

 

Ælab
DZIRKSTELES /1999 - 2005/

Eksperimentāla dokumentāla filma, 5 video stāsti, DVD, NTSC, stereo, 39 min

“Dzirksteles” ir modulāra video darbu sērija, kas sastāv no pieciem video stāstiem, kuru tapšanu iedvesmojusi neparastā izgudrotāja Nikola Teslas (1856–1943) dzīve. Darba “Dzirksteles” ietvaros dokumentāri fakti ievīti plašākā eksperimentālā žanrā ar mainīgu skatījumu, piedāvājot gan intervijas, autobiogrāfiskus tekstus, animācijas, arhīvu avotus, metaforiskas interpretācijas, gan arī oriģinālu skaņas dizainu.

Pols Klocs
SKATS CAUR TUNELI /2008/

Interaktīva gaismas un skaņas instalācija

Instalācijas “Skats caur tuneli” izveidi iedvesmojis Nikola Tesla – serbu izcelsmes izgudrotājs, fiziķis, mehānikas inženieris un elektroinženieris, kurš labi pazīstams arī kā “modernās elektroenerģijas patrons”. Darba formas pamatā ir elektrisko ģeneratoru radītā 100 Hz dūkšanas trokšņa abstrakcija. Šis efekts ir pazīstams kā magnetostrikcija – ferromagnētisku materiālu formas īpašību pārmaiņas magnētiska lauka ietekmē. Ieliekot roku instalācijas atvērumā, skaņas un gaismas attēlojuma formas ievērojami mainās.

Žans Pjērs Obē
ĻZF DABISKAIS RADIO /2000 - 2005/
14.VIII.2002. Saint-Jean-Port-Joli , Kvebeka
21.XII.2002. Jerisjärvi , Somija
10.VII.2003 . Meall Fuar-Mhonaich , Skotija

Divkanālu video projekcija un stereo skaņa, 28 min

Zemi dabīgi aptver spēcīgs magnētiskais lauks, ko mēs pazīstam kā magnetosfēru, taču mūsdienās cilvēku radītie signāli pārmāc zemo frekvenču spektra aktīvos dabiskos fenomenus. Var gadīties, ka dažādu telekomunikāciju sistēmu signāli pilnībā nomāks ĻZF (ļoti zemās frekvences) viļņus. Ar ĻZF uztvērēja palīdzību iespējams fiksēt dabisko fenomenu radītās perturbācijas magnetosfērā, kuru signālu skaņas tiek dēvētas par dabīgo radio.

Martins Heselmeiers, Karina Lingnaua
SARoskops /2007/

Interaktīva kinētiska instalācija

SARoskops kopumā ir interaktīva skulptūra, kas vizualizē elektromagnētiskos viļņus, jutīgi reaģējot uz datiem tuvējā apkārtnē. Ierīci iedarbina noteikta garuma viļņa (piemēram, mobilo telefonu) aktivitāte.

Apmeklētāji ar saviem mobilajiem telefoniem var ietekmēt šo skulptūras reaģējošo objektu kustību un intensitāti, kas ļauj ieraudzīt citādi neredzamos apkārt esošos datus.

Alekss Bredlijs, Endijs Grasijs, Džesika Mārlova, Mets Movfords, Dankans Spīkmens
32000 GAISMAS PUNKTU /2002/

5.1 surround audio skaņas animācija, 6 min

Darbs ir t.s. imersīvā vide, kurā gaismas punkti ir vienīgais, pēc kuriem redzei iespējams vadīties, turklāt katrs apmeklētājs tos redz atšķirīgi.

Marī Žanna Muziola
GAISMAS ĶERMEŅI /2001 - 2008/

9 izgaismoti caurspīdīgi attēli, 18 x 12,5 cm

“Gaismas ķermeņi” ir joprojām notiekošu eksperimentu sērija ar gaismas laukumiem, kas ieskauj augus. Izstādē iespējams apskatīt elektromagnētiskos uzņemumus sekojošiem augiem: 1. Lilija (t ricyrtis ); 2. sirdspuķe (d icentra ); 3. lapa; 4. korinte (a melanchier ); 5. magone (s tylophorum ); 6. gandrene (g eranium ); 7. hosta ( h osta ); 8. tiarella (t iarella ); 9. lakači (p ulmonaria ).

Jona Brukers-Koens
FORWARD COMPATIBLE /2004/

Forward Compatible ir parazītiska ierīce, kuru iespējams izvietot uz jebkuras bezvadu vai fiksētas tīkla maršrutētāja sistēmas. Ierīce pārrauga tīkla plūsmu, kura ietvaros nosūtītās paketes tiek pārveidotas par modema skaņu. Projekta uzmanības centrā ir vēsturisks atskats uz to, kā mēs uztveram pieslēgšanos tīklam publiskajā telpā, un tas tiek īstenots ar atgādinājumu no pagātnes, ielaužoties šķietami rāmajās modernajās tehnoloģijās.

Marī Žanna Muziola
KOSMOSA SPOGUĻI /2006/

Video, 16 min

Video darbs “Kosmosa spoguļi” pēta gaismas laukumus pieciem dažādiem augiem un minerāliem. Dažādām augu sugām – no plektranta līdz parastajai saldsaknītei – gaismas laukumu konfigurācija ir atšķirīga. No vielas burtiski izlaužas gaismas šaltis un uzliesmojumi, un šo augu un minerālu gaismas vainagā parādās melni caurumi – gluži kā kosmiskā visuma spoguļattēls. Šis paraboliskais efekts parādās analogās un digitālās fotogrāfijas krustpunktā. Auga gaismas laukums sākotnēji tiek fiksēts uz melnbalta negatīva. Raugoties ar neapbruņotu aci vai attīstītās fotogrāfijās, šīs smalkās detaļas nav redzamas, taču pēc skenēšanas tas pats fotonegatīvs atklāj jaunu, sudraba slānī apslēptu informāciju.

Džims Kempbels
UGUNS, LIELCEĻŠ UN PASTAIGA /1999 - 2000/

RGB krāsu modeļa diodes (LED), īpaši veidota elektronika

Darba “Uguns, lielceļš un pastaiga” ekrāns ir pavērsts pret sienu, līdz ar to ir redzama tikai gaisma, kas plūst pāri ekrāna malām un atstarojas uz sienas. Vienīgais veids, kā nojaust par to, kas attēlots, ir vadoties pēc asociācijām, kuras izraisa darba nosaukums.

Paskāls Petcingers
TERORISMA VADĪBA /2006/

Audio/video instalācija, 3:50 min

“Runājošās galvas” medijos sarunājas ar Jums 24 stundas dienā. Informācija plūst bez apstājas, un cilvēka psihe (vēl) nav tai pielāgojusies. Ja nebūsiet piesardzīgi, Jūs pārņems tik daudz stimulu, ka būs ļoti viegli kļūt nejūtīgiem. Apzīmējums “Terorisma vadība” tiek lietots attiecībā uz šāda veida informācijas apstrādāšanu, ko veic cilvēki. Sajaukto seju attēls tiek projicēts uz atstarojošas folijas, un gala attēls ir redzams uz pretējās sienas.

Džims Kempbels
DIVIDE /2005/

Baltas gaismas diodes (LED), īpaši veidota elektronika

Darbā Divide tiek demonstrēts zemas izšķirtspējas attēls, kurā redzami okeāna viļņi. Uz diožu paneļa piestiprinātā gaismas izkliedes ierīce attēla apakšējo daļu padara ļoti izplūdušu, bet augšējo daļu – diskrētāku jeb vairāk pikseļotu. Viļņi ekrānā plūst vertikālā virzienā un attēls mainās no reprezentatīva līdz abstraktam.

Katrīna Ričardsa
LĪĶAUTS / KŪNIŅA I PROTOTIPS /2000/

Stikla galds, vara tafta elektromagnētisks ekranizēts materiāls, divas pavadones, variējamas dimensijas

“Līķauts/kūniņa I” ir mūsu jaunās tehnoloģiju vides simbols: tā ietvaros divas sievietes ietin skatītāju vara audumā, kas ir absolūta ieniršana bezvadu riņķojumā. Taču tā vietā, lai ietīto cilvēku pieslēgtu, kas ir tradicionālais priekšstats par bezvadu funkciju, šis vara vīstoklis atvieno no mobilajiem tālruņiem, radio, televīzijas un citiem signāliem, kuri parasti mūs aptver. Tā kā šis darbs aizsargājoši atvieno skatītāju, tas nostājas pretrunā “valkājamajai” skaitļošanai, kuras mērķis ir turpināt ķermeņa elektrizēšanu.

Deivids Krovfords
ŠIE CILVĒKI NO CITURIENES /2007/

Datora ģenerēta video instalācija, 12 min

Vilberts Smits bija Kanādas valdības oficiālā lidojošo šķīvīšu izpētes projekta Magnet vadītājs. Projekts ilga no 1950. līdz 1954. gadam, un tas tika īstenots lidojošo šķīvīšu observatorijas centrā netālu no Otavas, kurā atradās aprīkojums magnētisku svārstību noteikšanai atmosfērā. 1954. gada 8. augustā Smita instrumenti uztvēra signālus, kas, kā viņam šķita, liecināja par lidojošā šķīvīša uztveršanu.

“(Elektroniski vadāmās pildspalvas vilktās) līnijas novirzīšanās bija daudz uzskatāmāka un izteiktāka nekā reizēs, kad pāri lidoja lielas lidmašīnas. Es izskrēju ārā, lai redzētu, vai debesīs nav kas pamanāms. Laiks bija apmācies augstumā virs tūkstoš pēdām, un tas, kas izraisīja aso novirzīšanos, atradās mākoņu aizsegā. Tagad mums sev jājautā, kas tas varētu būt bijis.” ( Vilberts B. Smits )

RIXC (Rasa Šmite, Raitis Šmits, Mārtiņš Ratniks, Linda Vēbere)
SKRUNDAS SIGNĀLS /2007/

DVD video, krāsains, stereo, 40 min, angļu valodā, 2007–2008

“Skrundas signāls” ir māksliniecisku pētījumu projekts, kas aplūko padomju agrās brīdināšanas sistēmas radio lokācijas stacijas (RLS) mistisko pagātni, kura darbojās no 1967. līdz 1998. gadam netālu no Skrundas, Latvijā. Skrundas spēcīgie raidītāji, kas starptautiski bija pazīstami kā “vistu kūts”, izstaroja impulsa tipa signālus, līdzīgus tiem, kas Rietumos bija zināmi ar segvārdu “dzenis”, un tie, domājams, bija atbildīgi par 7 minūšu ilgu radio pārraižu pārtraukšanu visā pasaulē vismaz divos gadījumos 20. gs. 70. gadu beigās. “Skrundas signālu” varētu raksturot kā metafizisku pētījumu spektra ekoloģijā, aukstā kara politikā un elektromagnētiskajos mītos.

Florians Dombuā
BANGA /2006/

Skaņas instalācija. Kompaktdisku atskaņotājs, pārvietojami skaļruņi, parabolisks akustiskais spogulis uz ritentiņiem.

21 zemestrīces staciju seismogramma. Šīs stacijas ieraksta seismiskos notikumus, kas notiek visā pasaulē vienā un tajā pašā laikā (konkrētajā gadījumā – 1997. gada 14. decembrī). Ieraksti audificēti no dažādām perspektīvām, proti, parasti nedzirdamie zemestrīces viļņi ir paātrināti 2200 reižu, tādējādi tie padarīti cilvēka ausij uztverami; pēc tam noglabāti kā skaņu ieraksta celiņi un pievienoti komentāri.

Apmeklētāji var klausīties Zemes kustības kādā brīvi izvēlētā dienā un, sākot no Berlīnes, akustiski apceļot zemeslodi. Tā kā apmeklētāji var mainīt pārvietojamo skaļruņu un paraboliskā spoguļa atrašanās vietu telpā jebkurā laikā, viņi var ietekmēt instalācijas “Banga” akustiskās iezīmes.

Gordans Savičičs
NEBRĪVES PILSĒTA / IKDIENAS DZĪVES SĀPES /2007/

Intervence/Performance

“Nebrīves pilsēta/ikdienas dzīves sāpes” ir kritiska performance pilsētvidē. Korsete ar augstu apgriezienu servo motoriem un Wi-Fi atbalstītu spēļu konsoli tiek valkāta ap krūtīm kā fetiša objekts. Tad, kad tiek atpazīts kāds noslēgts bezvadu tīkls, motori liek korsetes siksniņām savilkties ciešāk: jo spēcīgāks ir Wi-Fi signāls, jo ciešāka kļūst korsete.

Anna Frica
JŪS ESAT TĀLU PROM NO MUMS /2006 - 2008/

Daudzkanālu radio instalācija

Nākotnes radio, kādu to iztēlojās pagātnē, bija ietverts solījums nodrošināt piekļuvi pārdabiskā sfērai, kur radio spētu nodibināt saikni ar mirušajiem vai citām ēteriskām parādībām. Tā vietā, lai atkal sapņotu par radio, kas spētu pārraidīt ziņojumus no aizgājušajiem, jājautā, kā mums pietrūks saziņā ar tiem, kas joprojām ir mums līdzās? Darbs “Jūs esat tālu prom no mums” ir veidots kā daudzkanālu FM uztvērēju un mikrovatu raidītāju izkārtojums, kas konstruē aptverošu, dinamisku skaņu vidi. Kompozīcijā izmantoti tādi avoti kā elpošanas skaņas un citas ķermeniskās izpausmes, kas parasti nav dzirdamas radio pārraidēs.

Anna Frica pateicas par Conseil des arts et des lettres (Kvebeka) sniegto atbalstu.

Semiconductor (Ruta Jarmane un Džo Gerhards)
BRILLIANT NOISE

Jānis Garančs
SPEKTROAINAS: ANIZOTROPISKĀS TELPAS /2008/

Interaktīva audiovizuāla vide (3D projekcija un telpiska skaņa)

Interaktīvā instalācija “Spektroainas: anizotropiskās telpas” ielūdz apmeklētājus audiovizuālā vidē, kas tēlaini ilustrē vairākus savstarpēji saistītus zinātniskus pieņēmumus un fenomenus no mūsdienu fizikas jomas. Fiziķi lieto terminu “anizotropija”, lai aprakstītu materiālu īpašības, kas mainās atkarībā no vielas struktūru virziena (orientācijas). Savukārt kosmologi izmanto terminu “anizotropija”, lai raksturotu kosmiskās mikroviļņu fona radiācijas temperatūras nevienmērīgo izdalīšanos.

Apmeklētāji var ietekmēt darbu ar skārienjutīga ekrāna un divu spēļu konsoļu palīdzību, ceļojot cauri vairākiem pamatmotīviem, kas tiek aprēķināti ar datoru t. s. reālajā laikā (t. i., nekad pilnīgi neatkārtojas), un piedaloties iztēlotā “telpas ķirurģijā”.

  Sneha Solanki
AKLAIS PUNKTS /2007/

DVD video, 3:30 min. Dokumentācijas izdruka: 594 x 420 mm

AKLAIS PUNKTS ir performances video dokumentācija, kurā tiek izmantoti žesti un valoda no militārās jomas, lai atrastu un ierakstītu radaru “aklos punktus” tuvākajā apkārtnē. Balstoties uz teoriju par redzes “aklo punktu”, šis darbs ir iecerēts kā komentārs par to, kā psiholoģija un bailes spēj padarīt redzamo neredzamu.

Entonijs Hols
ENKI /2006 - 2008/

Plakāti

“ENKI” ļauj elektriskajai zivij un cilvēkiem sazināties vienā līmenī – elektrisko lauku un smadzeņu viļņu līmenī, izvairoties no valodas lietojuma, tā vietā reālu fizisku kontaktu ceļā stimulējot savstarpēju empātiju. Izmantojot bioelektriskus komunikācijas signālus, kas nāk no dzīvas elektriskās zivs, lai kontrolētu cilvēkiem paredzētu imersīvo sensoro vidi, cilvēks var sniegt zivij atbildi.

Sneha Solanki
LAUKA PĒTĪJUMU IERAKSTI: M.O.D. MŪZIKAS AUTOMĀTS (MILITĀRO KOMUNIKĀCIJU APSKATE) /2006 – joprojām turpinās/

Mūzikas automāts ar ekrānu dziesmu izvēlei. Tajā atrodas 15 skaņdarbi ar ilgumu no 1 līdz 5 minūtēm

Lauka pētījuma ieraksti “M.O.D. mūzikas automāts” ir skaņu instalācija ar elektromagnētisko lauku ierakstiem, kas veikti dažādās militāro bāžu ģeogrāfiskā izvietojuma vietās. Šis darbs pievēršas funkcionējošām, kā arī teorētiski slēgtām militārajām bāzēm. Neieejot šo bāzu fiziskajā teritorijā, “Lauka pētījumu ieraksti” izpēta, atrod un ieraksta to neredzamo un nedzirdamo, kas tiek raidīts no šīm vietām – radio, radaru un redzamības attāluma augstfrekvences translāciju starojumus, pārveidojot šo elektromagnētiskās aktivitātes apgabalu skaņu interpretācijās.

Usmans Haks, Bengts Šēlens, Adams Šomlai-Fišers
WIFI KAMERA /2006 - joprojām turpinās/

Speciāli izveidota aparatūras un programmatūras sistēma, (3D) izdruka, izmantojot lēcveida tehnoloģiju.

Ja “Apgaismības” laikmetā svarīgākais medijs bija redzamā gaisma, šodien mēs arvien vairāk atsaucamies uz nevizuālajiem elektromagnētiskajiem laukiem – tiem, kurus izstaro mūsu ierīces un vide. WIFI kamera ir paredzēta, lai fiksētu un pārveidotu attēlus – galvenokārt no Wi-Fi viļņiem, nevis no gaismas viļņiem. Tādējādi tiek atklāta neredzamā elektromagnētiskā telpa, kuru radījuši mūsu Wi-Fi (bezvadu) tīkli, ko arvien vairāk var sastapt pilsētu kafejnīcās, birojos un mājās visā pasaulē.

Jans Peters E. R. Zontāgs / N-solab
sonArc::ion#1 /2005-2008/

Video instalācija, 130 min vai divu kanālu 51 min, cilpa (2008), pamatā izmantota kameroperu sonArc::ion – PROLOGUE (uzstāšanās mediju mākslas centrā TESLA, Berlīne, 2005).

Karls Mihaels fon Hausvolfs
PĀRVIETOJAMA IERĪCE NEZINĀMU OBJEKTU UZTVERŠANAI /2001./2008/

Audiovizuāla instalācija (radars)

"Pārvietojama ierīce nezināmu objektu uztveršanai" ir audiovizuāla instalācija, kurā par attēlu avotu ir izmantota radara tehnoloģija. Radars skenē telpu, mēģinot uztvert neredzamas vai nedzirdamas parādības – spokus, citplanētiešus, vīrusus utt. Instalācija ir iecerēta kā pseidozinātniska darbavieta.

Jans Peters E. R. Zonntāgs / N-solab
sonArc::ema – TELEFUNKEN#2 /2008/

Instalācija

Šajā instalācijā “sonArc::ema – TELEFUNKEN#2” tiek izmantots lokizlādes raidītājs Morzes koda signālu pārraidīšanai, vairāki radio uztvērēji, ar teremīnu vadāms radiosintezators un divas atvērtas augstsprieguma plazmas/ “sonArs” , lai pārveidotu telpā izveidotos radio laukus atpakaļ uz gaisa spiediena viļņiem jeb skaņu, neizmantojot elektromagnētiskus skaļruņus. TELEFUNKEN ir tīra “radio” instalācija, veidoti/kodēti elektromagnētiskie lauki = PLAZMA.

Voldemārs Johansons
IRIDESCENCE / IRIS: VARAVĪKSNE TUMSAS VALSTĪBĀ /2008/

Imersīva vide

Cilvēka redzei ir pieejams pavisam neliels elektromagnētiskā lauka diapazons – gaisma, bet lielākā daļa pārējā spektra cilvēkiem paliek apslēpta. Instalācijā “Iris” tiek iesvārstītas ūdens mikrodaļiņas, kas pašas paliekot neredzamas savas sfēriskās formas dēļ darbojas kā lēcas un, īpaši izgaismotas, lauž daļiņas šķērsojošo gaismas lauku, mainot tā frekvenci, ko cilvēka redze uztver kā krāsu.

Ingeborga Marī Deha Tomasa
RADIO BURBUĻI /2007/

Analoga instalācija, rakstisks un zīmēts darbs

Burbuļu flora ir veidota kā tradicionāla enciklopēdija. Līdzās veclaicīgām ilustrācijām tajā ir atrodams shēmu krājums, kas izveidots tuvējā apkārtnē esošu elektromagnētisko lauku uzrādīšanai vai arī brīdināšanai par tiem. Darbu var lietot jebkurā fiziskajā vidē, kur brīdināšanas, vai izmantošanas nolūkā radio magnētismu vēlams padarīt redzamu, un tas tiek panākts neuzmācīgā, dekoratīvā veidā. Radio burbuļu projekts nesniedz zinātniski precīzu pārskatu par neredzamo ainavu, kuru rada tehnisko ierīču visaptveroša izmantošana. Tas drīzāk ir mēģinājums padarīt šo ainavu “taustāmāku”, vieglāk uztveramu un, iespējams, mazāk biedējošu un mistisku.

Arijana Kajfesa
IEKLAUSIES SAVĀ SIRDĪ /2008/

Vara stieple, dzelzs stieple, čuguns, EML uztvērējs, austiņas.

Objekta pamatā ir atoma zīmējums, kuru 1878. gadā darinājis Edvīns D. Babits. Darba vienkāršā elektronika ir tikai viens neliels atvērums uz to neredzamo pasauli, kas mūs ietekmē. Spirālē savirknētie tinumi uztver apkārt esošos elektromagnētiskos laukus. Iespējams, šis darbs var kalpot kā atgādinājums par cilvēku jutīgumu, kas pamazām izzūd aizvien pieaugošajā informācijas sabiedrības troksnī.

Hosē Luiss de Vičente, Irma Vila, Bestiario, līdzautori AVFestival08 un NOW (CCCB)
ELEKTROMAGNĒTISKĀS TELPAS ATLANTS /2007 - 2008/

Interaktīva programmatūras instalācija

Elektromagnētiskās telpas atlants ir interaktīva radio spektra vizualizācija, intervenču datubāze, kas izveidota pēdējo pāris gadu desmitu laikā, kopš cilvēki ir sākuši plaši izmantot radio ierīces.

Atlanta galvenais mērķis ir tāda arhīva izveide, kurā būtu apkopoti dažādi paraugi tam, kā mākslinieki, dizaineri, sociālās kustības, aktīvisti, hakeri un citi civilās sabiedrības pārstāvji ir īstenojuši ielaušanos Herca telpā. Tas nozīmē pastāv arī alternatīvi skatījumi uz šīm tehnoloģijām un to regulēšanas politiku, un tas varētu papildināt šo tehnoloģiju sociālo un kultūras potenciālu, kas ļautu tās izmantot plašāk, nekā sākotnēji bijis iecerēts.

   
EKSPERIMENTĀLO FILMU UN VIDEO PROGRAMMA
SPECTROPIJAS izstādē, INTRO zālē
   

Thorsten Fleisch. Energie! (Germany, 2007, 5 min. )

Karo Goldt. Tulipa ( Germany, 2008, 3 min.)

Semiconductor. Magnetic Movie ( United Kingdom, 2007, 5 min.)

Peggy Ahwesh. Warm Objects ( USA, 2007, 6 min.)

 

Damir Cucic. La Petite Mort ( Croatia, 2007, 7 min. )

Volker Schreiner. Cell (Germany, 2006, 4 min. )

Billy Roisz. Elesyn 15.625 ( Austria, 2006, 10 min.)

Ian Helliwell. Signal Tracing ( United Kingdom, 2007, 3 min.)