Scenocosme mākslinieciskā darbība
Gregorī Lasērs un Anē me den Anksta / Scenocosme

Izmantojot daudzveidīgas mākslinieciskās izpausmes formas, Scenocosme aicina skatītāju nokļūt kolektīvu muzikālu vai horeogrāfisku performanču centrā. Savos interaktīvajos mākslas darbos Scenocosme interesējas par cilvēku savstarpējām attiecībām un sajūtu paplašināšanu. Viņi traktē interaktivitāti kā savstarpējas attiecības. Viņu veidotās instalācijas ir imersīvas un personiskas, tās ļauj dalīties sajūtu pieredzē ar citiem. Tehnoloģijas Scenocosme māksliniekiem nozīmē veidu kā sajust un interpretēt dažādas neredzamas apkārt esošas parādības poētisku uzvedumu un žestu veidā. Lielākā daļa Scenocosme mākslas darbu ir veltīti cilvēka ķermeņa neredzamās bioloģiskās ietekmes pētīšanai telpā. Tas ir veids, kādā ar mākslas palīdzību viņi pēta neredzamās attiecības starp cilvēku un vidi: Scenocosme padara sajūtamu dzīvo būtņu enerģiju un tās izmaiņas, un, izstrādājot interaktīvus uzvedumus, skatītājiem tiek sniegta iespēja dalīties sajūtās un citā pārsteidzošā pieredzē.
www.scenocosme.com

Kopš 2004. gada Scenocosme mākslas darbi bijuši izstādīti Mākslas un mediju centrā ZKM Karlsruē (Vācijā), Villa Romana of Firenze (Itālijā), Museum Art Gallery of Nova Scotia (Kanādā), starptautiskās biennālēs un festivālos: BIACS3 – Seviļas laikmetīgās mākslas biennālē (Spānijā), NAMOC / TransLife – Mediju mākslas triennālē (Ķīnā), INDAF (Korejā), Experimenta (Austrālijā), C.O.D.E (Kanādā), ISEA (Belfāstā), Futuresonic (Lielbritānijā), WRO (Polijā), FAD (Brazīlijā), Citysonics (Beļģijā), Ososphere, EXIT, VIA, Scopitone, Seconde-nature (Francijā) un citviet.