TĪKLI UN ILGTSPĒJĪBA
sesijas dalībnieki

Fēlikss Stalders (Austrija / Šveice)
KOPLIETOŠANA UN NOVĒROŠANA. DIVAS TĪKLA KULTŪRAS IEZĪMES

Adnans Hadzi (Lielbritānija)
KĀPĒC BRĪVA PIEEJA IR SVARĪGA: PROJEKTS „DEPTFORD.TV”

Magda Tizlika-Kārvere (Lielbritānija)
DARBASPĒKA ILGTSPĒJĪGA ATTĪSTĪBA ORGANIZĒTO TĪKLU IETVAROS

Klemenss Aprihs (Austrija)
DIGITĀLĀS PILSĒTAS INTERPRETĒŠANA: TĪKLA SABIEDRĪBAS JAUNĀS POLITISKĀS TEHNOLOĢIJAS

Saimons Bigss (Lielbritānija)
KREATIVITĀTE: KUR UN KĀPĒC?

Valdis Krebs (ASV)
KRUSTPUNKTI – SAISTĪTĀS EKONOMIKAS VILNIS

Ilze Strazdiņa (Lielbritānija), Aleksejs Bļinovs (Lielbritānija)
LOKĀLIE PORTĀLI: EKSPERIMENTI VISURESOŠAJOS TĪKLOS


MĀKSLA KĀ PĒTNIECĪBA
sesijas dalībnieki

Henks Borgdorfs, (Nīderlande), Šēra Dorufa (Nīderlande/ASV)
MĀKSLINIECISKĀ IZPĒTE: NE-KONCEPTUĀLISMS, REĀLISMS UN NEGAIDĪTAIS

Kerola Greja (Lielbritānija), Hītere Deldeja (Lielbritānija)
Neatkarīgās mākslinieces, pētnieces un augstākās izglītības konsultantes, Skotija, Lielbritānija
POIĒSIS PEDAGOĢIJA
“Mākslinieciskās”, praksē balstītās izpētes doktorantūras studiju iespējamā nākotne

Jans Kaila (Somija)
MĀKSLINIECISKĀS PĒTNIECĪBAS FORMALIZĒŠANA DOKTORANTŪRAS STUDIJU IETVAROS

Kerstina Meja (Lielbritānija)
Izpētes un uzņēmējdarbības nodaļas vadītāja, Kreatīvo mākslu universitāte
KREATIVITĀTE, IZTĒLE, VĒRTĪBAS – KĀPĒC NEPIECIEŠAMA MĀKSLA KĀ PĒTNIECĪBA

Keitija Haja (ASV)
BIOMĀKSLAS CENTRS: STEIGĀ PIEĻAUTĀ KĻŪDA

Dženisa Džeferisa (Lielbritānija)
SITUATĪVAS ZINĀŠANAS: SUBJEKTĪVAIS UN PERSONISKAIS RADOŠĀ MĀKSLAS PĒTNIECĪBĀ

Kristofs Brunners (Šveice / Kanāda)
Konkordijas universitāte Monreāla
IZPĒTE-JAUNRADE // JAUNU TEKSTŪRU VEIDOŠANA

Signe Grūbe (Latvija)
Studē doktorantūrā, Rīgas Stradiņa Universitātē
MĀKSLAS DARBS – LAIKMETA LIECĪBA

Kriss Heilss (Lielbritānija)
Pētnieks Interaktīvā kino nodaļā, SMARTlab Digitālo mediju institūtā, Austrumlondonas Universitātē
SMARTLAB PIEREDZĒ APGŪTAIS

Kamilla Beikere (Lielbritānija)
Zinātņu maģistre, Interaktīvās mākslas nodaļa, SMARTlab Digitālo mediju institūts, Austrumlondonas Universitāte
MĀKSLA KĀ PĒTNIECĪBA PROJEKTĀ “MINDTOUCH”: LĪDZDALĪBAS PERFORMANCE KĀ PĒTNIECĪBA MOBILO MEDIJU KONTEKSTĀ

Mili Jona Tharakāna (Indija)
Centrs CUTE, Singapūras Nacionālā universitāte
JAUNS IESKATS TEKSTILMĀKSLAS TRADICIONĀLAJĀ NARATĪVĀ, VEIDOJOT INTERAKTĪVO AUDUMU UN TEHNOLOĢIJU NĀKOTNI