TĪKLI UN ILGTSPĒJĪBA
sesijas dalībnieki
Fēlikss Stalders (Austrija / Šveice)
KOPLIETOŠANA UN NOVĒROŠANA. DIVAS TĪKLA KULTŪRAS IEZĪMES
Adnans Hadzi (Lielbritānija)
KĀPĒC BRĪVA PIEEJA IR SVARĪGA: PROJEKTS „DEPTFORD.TV”
Magda Tizlika-Kārvere (Lielbritānija)
DARBASPĒKA ILGTSPĒJĪGA ATTĪSTĪBA ORGANIZĒTO TĪKLU IETVAROS
Klemenss Aprihs (Austrija)
DIGITĀLĀS PILSĒTAS INTERPRETĒŠANA: TĪKLA SABIEDRĪBAS JAUNĀS POLITISKĀS TEHNOLOĢIJAS
Saimons Bigss (Lielbritānija)
KREATIVITĀTE: KUR UN KĀPĒC?
Valdis Krebs (ASV)
KRUSTPUNKTI – SAISTĪTĀS EKONOMIKAS VILNIS
Ilze Strazdiņa (Lielbritānija), Aleksejs Bļinovs (Lielbritānija)
LOKĀLIE PORTĀLI: EKSPERIMENTI VISURESOŠAJOS TĪKLOS
MĀKSLA KĀ PĒTNIECĪBA
sesijas dalībnieki
Henks Borgdorfs, (Nīderlande), Šēra Dorufa (Nīderlande/ASV)
MĀKSLINIECISKĀ IZPĒTE: NE-KONCEPTUĀLISMS, REĀLISMS UN NEGAIDĪTAIS
Kerola Greja (Lielbritānija), Hītere Deldeja (Lielbritānija)
Neatkarīgās mākslinieces, pētnieces un augstākās izglītības konsultantes, Skotija, Lielbritānija
POIĒSIS PEDAGOĢIJA
“Mākslinieciskās”, praksē balstītās izpētes doktorantūras studiju iespējamā nākotne
Jans Kaila (Somija)
MĀKSLINIECISKĀS PĒTNIECĪBAS FORMALIZĒŠANA DOKTORANTŪRAS STUDIJU IETVAROS
Kerstina Meja (Lielbritānija)
Izpētes un uzņēmējdarbības nodaļas vadītāja, Kreatīvo mākslu universitāte
KREATIVITĀTE, IZTĒLE, VĒRTĪBAS – KĀPĒC NEPIECIEŠAMA MĀKSLA KĀ PĒTNIECĪBA
Keitija Haja (ASV)
BIOMĀKSLAS CENTRS: STEIGĀ PIEĻAUTĀ KĻŪDA
Dženisa Džeferisa (Lielbritānija)
SITUATĪVAS ZINĀŠANAS: SUBJEKTĪVAIS UN PERSONISKAIS RADOŠĀ MĀKSLAS PĒTNIECĪBĀ
Kristofs Brunners (Šveice / Kanāda)
Konkordijas universitāte Monreāla
IZPĒTE-JAUNRADE // JAUNU TEKSTŪRU VEIDOŠANA
Signe Grūbe (Latvija)
Studē doktorantūrā, Rīgas Stradiņa Universitātē
MĀKSLAS DARBS – LAIKMETA LIECĪBA
Kriss Heilss (Lielbritānija)
Pētnieks Interaktīvā kino nodaļā, SMARTlab Digitālo mediju institūtā, Austrumlondonas Universitātē
SMARTLAB PIEREDZĒ APGŪTAIS
Kamilla Beikere (Lielbritānija)
Zinātņu maģistre, Interaktīvās mākslas nodaļa, SMARTlab Digitālo mediju institūts, Austrumlondonas Universitāte
MĀKSLA KĀ PĒTNIECĪBA PROJEKTĀ “MINDTOUCH”: LĪDZDALĪBAS PERFORMANCE KĀ PĒTNIECĪBA MOBILO MEDIJU KONTEKSTĀ
Mili Jona Tharakāna (Indija)
Centrs CUTE, Singapūras Nacionālā universitāte
JAUNS IESKATS TEKSTILMĀKSLAS TRADICIONĀLAJĀ NARATĪVĀ, VEIDOJOT INTERAKTĪVO AUDUMU UN TEHNOLOĢIJU NĀKOTNI
